03 November 2014

3 Hari 2 Malam di KPJ, Kuantan

Assalamualaikum semua.. Alhamdulillah Dhia dah discharge semalam.. So berakhirlah episod 3hari 2 malam ni KPJ, Kuantan..

Alhamdulillah Dhia tak ada denggi seperti yang disuspek, just demam biasa je.. lega sangat sebab kalau denggi kena ambil darah hari-hari.. Ambil darah sekali pun dah bergegar KPJ tu.. Bayangkan kalau ambil hari-hari, masuk hari ketiga tu runtuh KPJ tu dek tangisan dan drama beliau..


Budak Dhia ni punya skill tidur.. Marah betul ada wayar drip kat tangan.. Kejap sakit.. Kejap nak balik.. Dulu masa kecik cucuklah guana pun dia relax aje.. besar dah anak mama...


Berkepit je keje beliau, nak gi tandas pun mama kene tunggu beliau tidur..

Alhamdulillah syukur dah boleh balik rumah.. nasib baik Pahang cuti harini, boleh settlekan rumah yang 3 hari ditinggalkan...

Bibik! Berus toiletttt!!!
(Berangan)
Post a Comment