05 October 2014

Selamat Hari Raya Aidiladha semua...

Assalamualaikum semua.. Selamat hari raya aidiladha.. Maaf zahir batin..

Raya tahun ni kami beraya di rumah Mertua di Kampung Pandan 1.. Senang raya rumah dekat, nak datang pukul berapa pun tak pe..

Malam tadi dah siap masak-masak, lagipun biasanya raya haji kami keluar beraya je..


Damia Fareeda nak pakai tudung.. Comel macam mama dia tak?


Tak ada gambar kami berempat pun.. susah beno nak snapnya.. asyik nak lari aje..


Dhia si anak papa! Tengok pipi rasa nak kunyah-kunyah!


Adalah sekeping gambar Mama Fiza dengan Papa Din.. Ape tu papa, macam santa claus!

Oklah sayang-sayang.. Nak makan kambing bbq rumah paklong ni.. sedapnya!

Byebye..
Assalamualaikum..

posted from Bloggeroid

Post a Comment