10 October 2014

KIPSAS DAPAT SIJIL ISO 9001:2008 DAN MS 1900:2005!!

Assalamualaikum semua.. Alhamdulillah semalam telah selamat berlangsung Majlis Penerimaan Sijil ISO 9001:2008 DAN MS 1900:2005 oleh pihak SIRIM kepada Kolej Islam Pahang Sultan Ahmad Shah (KIPSAS).. Majlis yang ditunggu-tunggu ini berlangsung di Hotel Shahzan Inn dan dihari oleh warga kerja KIPSAS termasuklah I ni.. Walaupun I datang sekadar nak pegang dulang je tapi I bangga tau, I nampak macam mana officemate I bertungkus lumus nak memastikan semuanya berjalan lancar... Bangga I dengan diorang!




Happy bos I.. :) InsyaAllah tak lama lagi kolej kami KIPSAS ni akan dinaiktaraf kepada Kolej Universiti.. So adik-adik yang masih mencari tempat nak sambung belajar lepas habis SPM ni jomlah masuk KIPSAS! Kami ada macam-macam jurusan samaada Diploma dan Ijazah.. Belajar kat sini macam belajar kat Universiti Al-Azhar! Orang kat sini pun baik-baik, macam akak..


Walau I tukang angkat dulang, I masuk jugak amik gamba.. I pun tak tahu kenapa, macam gambar dengan I susah beno nak pisahkan..



Adik-adik yang nak menyambung pelajaran di KIPSAS boleh hubungi 09-5915353 (Bahagian Perhubungan Awam) kata kat dia kak Fiza promote masuk KIPSAS ni.. Atau pun kalau nak tahu lebih lanjut boleh layari www.kipsas.edu.my


Akhir kata, jemput tengok makanan orang kebuluq dari pagi sebab tak dapat makan.. tengok muka kat atas jelah, nampak terus bercahaya bila makanan depan mata..

byebye semua..
Assalamualaikum..

p.s : KIPSAS nak uwett ;p

Post a Comment