24 October 2014

GELAGAT ANAK-ANAK

Assalamualaikum semua... harini kami rakyat Pahang bercuti sempena Ulangtahun Keputeraan KDYMM Sultan Pahang..

Seronoklah bila cuti terkepit macam ni, Fiza cuti start Rabu lagi.. seronok sangat tapi Mia tak nak tidur kat rumah, nak tidur dengan atok ngan nenek katanya..

Mama datang ambil bila dah masuk kereta boleh pulak nak turun kata nak tidur dengan atok nenek..


Adik bagun tidur terus tanya mana kakak.. suram je rumah bila kakak tak ada..


Bila kakak balik seronok sangat!!


Dhia manja sangat dengan kakak Mia..
Buli pun boleh tahan jugak.. kakak mengalah aje..

Anak-anak, berbaikbaiklah sampai bila-bila ye.. sayang-sayang sampai syurga.. permata hati mama ni, mama sayang dunia akhirat..

posted from Bloggeroid

Post a Comment