12 September 2014

SET KURUS MURAH DAN BERKESAN

 Assalamualaikum semua..

Fiza nak cerita pasal Set paling laris yang selalu sangat Fiza jual iaitu Set Kurus Paling Meletop Fiza panggil..

Set Kurus Paling Meletop ini tersidi daripada gabungan :

ESP -
Apa Fungsi ESP ni untuk kurus? itu soalan yang selalu Fiza terima.. ESP ni sifat dia memberikan rasa kenyang.. Ia juga menganjalkan kulit serta membina otot kita.. So korang yang selalu diet tu tahu tak kalau korang lapar tu bukan lemak yang terbakar tapi otot yang mengecut yang tu korang timbang berat turus tu.. tapi cuba kalau korang makan, mesti naik balik sebab lemak sedia ada tu tak terjejas pun... still menggelebeh.. Plus kalau korang ambil ESP ni, kulit akan bertambah cantik dan gebu, pakej gitu, kurus + cantik!


Lecithin -
Lecithin fungsinya pula untuk membakar lemak dan melarutkan lemak-lemak dalam makanan yang kita makan.. So anda semua tak perlu kalau makan makan berminyak, lemak akan larut menuju ke salurah perkumuhan.. Tapi kalau nak kurus, janganlah gi makan makanan tak sihat.. macam mana nak kurus kan..

Alfafa - 
Alfafa ni pula fungsinya untuk membuang lemak dan toksin didalam badan anda.. Air berlebihan pun akan dikeluarkan apabila anda mengamalkan Alfafa ni.. So bila lemak, air dan toksin yang tak diperlukan dalam badan anda dikeluarkan, cepatlah proses menurunkan berat badan anda tu..

Tips Kurus : Minum Air banyakkkkk.. 29kg berat badan anda memerlukan 1 liter air sekurang-kurangnya.. lagi banyak lagi bagus!




Set pilihan ramai ni memang MELETOP! Tengok dalam masa 4 hari sahaja dah nampak perubahan! So apa lagi jom borong Set ini sekarang! Kalau anda beli degan Fiza, Fiza akan ajarkan anda cara makan Set ni paling berkesan! Takkan dapat dari orang lain hehehe :)

Memang berbaloi-baloi! 
Jom Hubungi Fiza ye...
:)

Fiza Zasmi
 Shaklee Independent Distributor [ ID No : 960212]
Call/SMS/Whatsapp : 019-915 4727
Emel : fizazasmi@gmail.com
Facebook Page : Fiza Zasmi Health Care 
Fiza juga menyediakan perkhidmatan Shaklee COD sekitar Kuantan dan Maran, Pahang.
Pos Delivery ke seluruh Malaysia, RM10.00 flat rate tak kira berat and 
 banyak mana anda beli.
Jom orang Kuantan, Maran Pahang berShaklee bersama Fiza!
Post a Comment