08 September 2014

OSTEMATRIX CINTA PERTAMA

Assalamualaikum semua...

Selamat malam.. Fiza baru sampai rumah ni.. Biasalah kalau ambil Damia comfirm akan lepak rumah atok dia.. Makan-makan dulu baru balik.. Bertuah punya menantu! Hehehe Mak mertua masak sedap, tak tertahan... hahaha macam mana tak montel comel kan..

Hehehe tengok tajuk cinta pertama gitu! Sentap Papa Din.. Ni pasal Shaklee la sayang..



Ostematrix adalah cinta pertama Fiza pada Shaklee.. Oste nama manjanya.. Kisah Fiza dengan Oste bermula apabila Fiza mengandungkan Dhia Fathiaa.. Masa tu Fiza mengalami sakit tulang punggung, pinggan dan segala mak nenek sendi kat badan ni.. Masa tu kan Fiza kerja SUKMA, masuk kerja pukul 8, pukul 3,4 pagi baru balik... Bayangkan dengan sarat mengandung, turun tangga 3 tingkat.. Memang menguji ketahanan badan... Dah la jarak fiza mengandung dekat... Damia 5,6 bulan Fiza dah mengandung lagi, badan tak sempat nak rehat dan pulih lagi.. Tapi tulah demi anak seorang mama ni sanggup lakukan apa saja...

Oste penyelamat Fiza, Alhamdulillah bila makan Oste Fiza dah tak sakit badan, tidur pun tak ada cramp di betis.. kalau tak asyik cramp manjang... Pinggang dan pinggul pun lega sangat.. Di situlah detik permulaa cinta kami.. ceewahh!!

Apa beza Ostematrix Shaklee dengan pil kalsium lain? Kalsium Oste yang isinya paling seimbang memastikan penyerapan adalah 99%. Formulanya unik dibuat dari mineral semula jadi dan garam mineral dari Laut Mati, mengandungi kalsium, magnesium, fesforus dan vitamin D, zinc, kuprum, manganes dab boron.. Macam makan besi pulakkan.. Fiza selalu bayangkan gitu, tu pasal tulang besi urat macam dawai orang kata! Hehehe nutrien yg Fiza cakap tadi tu perlu diambil bersama-sama untuk penyerapan oleh tibuh dan menghalang endapan sesetengah mineral.



Manfaat Utama Ostematrixku sayang..

♥Menguatkan tulang
♥Memperbaiki kekejangan dan kebas
♥Meringan stress
♥Memperbaii masalah haid (senggugut)
♥Membantu membuang air kecil
♥Pengalkalian tubuh
♥Memperbaiki hiperaktiviti perut dan sakit gastrik
♥Vitamin D
♥Magnesium
♥Zinc, Boron, Manganes, Kuprum..


Banyakkan manfaatnya! Sangat-sangat direkemen kepada pesakit tua dan ibu hamil.. Sangat berkesan, Fiza dah cuba sendiri...

#1 tablet Oste bersamaan 1 gelas susu tinggi kalsiun
#1 tablet Oste bersamaan 80 biji badam
#Dicipta dengan ukuran tablet paling mudah ditelan.. Biasakan tablet kalsium besar dan keras, tapi tidak Ostematrix..



Ayah dengan mak Fiza memang amalkan Oste ni, sakit tumit dan pinggang dah tak ada.. bangun pagi badan rasa ringan aje...

Korang bila lagi nak try? Jangan biarkan kesakitan menyelubungi anda selamanya...


Terima kasih kerana sudi membaca....
bye2 semua....
=)

Fiza Zasmi
Shaklee Independent Distributor
Call/SMS/Whatsapp : 019 915 4727
Emel : fizazasmi@gmail.com
Facebook Page : Fiza Zasmi Health Care
Fiza juga menyediakan perkhidmatan Shaklee COD sekitar Kuantan, Gambang dan Maran, Pahang. Pos Delivery ke seluruh Malaysia..
Jom orang Kuantan, Gambang, Maran Pahang berShaklee bersama Fiza Zasmi Health Care!

posted from Bloggeroid

Post a Comment