02 September 2014

MALAM ISNIN YANG GEMBIRA

Assalamualaikum semua!

Wah gembira sangat nampak tajuk ni, gembira sangat ke?? Kebiasaannya memang hari isnin kami suami isteri bekerja, tapi semalam cuti peristiwa merdeka so memang gembira habislah..

Malam semalam tak kemana pun, beli barang sikit lepas tu bawak budak-budak ke Teluk Chempedak.. Seronok tengok Damia dan Dhia lari-lari kat situ... Kesian asyik terperuk aja kat rumah.. Kalau boleh seminggu sekali nak juga ambil angin...




Senang sangat budak-budak ni dapat kawan.. Harap sampai ke besarlah macam ni ye anak-anak mama.. Jangan sombong-sombong, berkawanlah dengan semua orang tak kira pangkat, harta atau rupa.. Itu semua dunia aja.. Jangan sebab orang tu berpengaruh, ada cable baru nak kawan.. (eh ada yang terasa hihihi)






Mama selfie sekeping!

Anak-anak, suami dan keluarga adalah kebahagian untuk Fiza. Terima Kasih Ya Allah, syukur Alhamdulillah atas segala keindahan ini.. Mohon dikekalkan selamanya Ya Allah..

Terima kasih kerana sudi membaca....
bye2 semua....
=)
 
Fiza Zasmi
 Shaklee Independent Distributor
Call/SMS/Whatsapp : 019 915 4727
Emel : fizazasmi@gmail.com
Facebook Page : Fiza Zasmi Health Care 
Fiza juga menyediakan perkhidmatan Shaklee COD 
sekitar Kuantan, Gambang dan Maran, Pahang.
Pos Delivery ke seluruh Malaysia.. 
Jom orang Kuantan, Gambang, Maran Pahang berShaklee bersama Fiza Zasmi Health Care!
Post a Comment