19 September 2014

KAPSUL MINYAK CERDIK

Assalamualaikum semua..

Buat apa tu? Fiza malam-malam ni biasalah memang masa untuk keluarga aje.. Sedar-sedar, eh dah pukul 12.. nasib baik esok cuti..

Mia dah tidur, adik je duduk joget-joget depan tv.. gayanya macam lambat lagi nak tidur.. hehehe

Eh nak cerita pasal Omega Guard a.k.a kapsul cerdik a.k.a MINYAK IKAN TERBAIK DI DUNIA ni..



Yeke terbaik??? Betullah, tak kan Fiza nak tipu.. hehehe Omega Guard Shaklee ni diekstrak dari ikan laut air sejuk (sardin, mackarel, herring, anchovies) di perairan negara Jepun. Ia bukan dari hati ikan. Berbanding dengan produk Omega dipasaran, Omega Guard Shaklee merupakan minyak ikan paling tulen di dunia yang mempunyai rangkaian spektrum penuh 7 jenis asid lemak Omega 3 semulajadi termasuk EPA, DHA, ALA, dan banyak lagi tau..


Perbandingan Omega Guard Shaklee dengan jenama lain.. Sudah pasti Shaklee yang terbaik!!

Satu sajian Omega Guard dapat membekalkan 905mg asid lemak Omega 3 EPA dan DHA!!

DHA adalah nutrien utama untuk otak, sistem saraf dan retina. Ia penting terutamanya pada 3 bulan terakhir perkembangan otak janin semasa di dalam kandungan. Susu ibu mengandungi kandungan DHA yang tinggi. DHA meningkatkan keupayaan ingatan dan pembelajaran, mencegah penyakit Alzhaimer (nyanyuk) , memelihara penglihatan dan pendengaran serta mencegah migraine.

So jom kita amalkan Omega Guard Shaklee.. InsyaAllah membantu dalam kehidupan seharian kita..

Damia dan dhia pun amalkan Omega ni tau, diorang kunyah selamba je. ;)



Terima kasih kerana sudi membaca....
bye2 semua....
=)

Fiza Zasmi
Shaklee Independent Distributor
Call/SMS/Whatsapp : 019 915 4727
Emel : fizazasmi@gmail.com
Facebook Page : Fiza Zasmi Health Care
Fiza juga menyediakan perkhidmatan Shaklee COD
sekitar Kuantan, Gambang dan Maran, Pahang.
Pos Delivery ke seluruh Malaysia..
Jom orang Kuantan, Gambang, Maran Pahang
berShaklee bersama Fiza Zasmi Health Care!

posted from Bloggeroid

Post a Comment