16 September 2014

CENDOL HAMEED, RIVERFRONT PEKAN..

Assalamualaikum semua.. ;)

Selamat Hari Malaysia semua! Entry sempena Hari Malaysia kita hold dulu ye.. tak daya nak transfer gambar dari dslr ke pc.. dah la pc tu sewel sejak dua menjak ni.. sabar jelah..

Petang tadi kami lepak Pekan, lalu dekat tepi Sungai Pekan tu ternampak cendol ni.. macam sedap aje.. lets fat together makan!!


Cendol Hameed!


Ada budak mengantuk disorongkan stroller..


Rojak Ayam tapi tak ada ayam tak ada mee sebab dah habis.. jadi kami layan mana ada la.. ok la jugak..


Cendol pun boleh la, dhia makan banyak sampai Papa Din kena order lain.. hehehe

Balik tu lepak taman permainan.. nak balik kena paksa! Dhia meraung tak hengat!

posted from Bloggeroid

Post a Comment