11 November 2013

SHAKLEE MURAH LA! SIAPA KATA MAHAL..

Assalamualaikum!!!

Selalu kita dengar ramai yang malas beli suppliment dengan alasan MAHAL.. dengan Shaklee siapa yang kate mahal tu memang kedekutlah, hehehe Jahat mulut Fiza, gurau je tau.. :) sebenarnya mana ade mahal, Shaklee adalah produk yang murah dan sangat berpatutan selaras dengan kuantiti dan kualiti produknya.. 

Fiza bagi contoh : 
Zinc Complex Shaklee hanya berharga RM27
Ada 120 biji tablet
Kena makan hanya 1 biji sehari sebelum makan malam
So, 120 biji bersamaan 120 hari aka 4 bulan!!
sebijik jatuh harga RM0.225
RM0.225 x 30hari  (sebulan) = RM6.75

RM6.75 SAHAJA SEBULAN!!!

Uools nak murah macam mana lagi? dah la terbukti berkesan, murah pulak tu.. Apa la nak dibandingkan dengan harga sebuah kesihatan...

Ce try tengok ni ha, berapa lama suppliment Shaklee boleh tahan!!


JOM BERUBAH! SIHAT DAN CANTIK BERSAMA SHAKLEE!!

Fiza Zasmi
 Shaklee Independent Distributor [ ID No : 960212]
Call/SMS/Whatsapp : 019 9154727
Emel : fizazasmi@gmail.com
Fiza juga menyediakan perkhidmatan Shaklee COD sekitar Kuantan dan Maran, Pahang.
Pos Delivery ke seluruh Malaysia, RM10.00 flat rate tak kira berat and 
 banyak mana anda beli.
Harga sudah semestinya berbaloi-baloi..
Jom orang Kuantan, Maran Pahang berShaklee bersama Fiza!! 
Nak jana pendapatan pun boleh tau! 
 
Post a Comment