20 September 2013

TESTIMONI SET KURUS SHAKLEE

TESTIMONI DIRI SENDIRI- Saya percaya sesuatu produk itu apabila dah cuba sendiri, kalau tak jadi saya tak kan suruh orang try!! :)



Alhamdulillah, walaupun masih belum capai tahap kurus macam anak dara dulu tapi berat badan dan BMI dah kembali ke tahap normal.

Set kurus Shaklee adalah produk semulajadi yang membakar lemak, membuang toksin dan membina otot.. 3 ciri ini sangat penting untuk proses penurunan berat badan..

Shaklee bukan seperti produk pelangsingan badan dipasaran sekarang yang menjanjikan penurunan secara drastik. Ianya produk semula jadi yang kaya dengan nutrisi dan paling penting ianya HALAL dan ada KELULUSAN KKM.

Tiada jalan mudah untuk kurus, lagi-lagi orang yang malas bersenam seperti saya. Dengan Shaklee saya fokus untuk sihat, jaga pemakanan dan minum air dengan lebih banyak.


Ni lah makanan saya hari-hari :)

Untuk detox saya amalkan Herblax dan Alfafa

Untuk membakar lemak saya ambil Lecithin (dulu saya ambil Omega, tapi sekarang saya bagi anak yang makan untuk perkembangan otak mereka)

Cinch Shake dan ESP untuk peningkatan metabolisme badan dan membina otot. Disamping itu, bagus untuk kesihatan kulit juga!

Ostematrix pula saya ambil sebab memang saya menaglami sakit pinggang sejak mengandung anak kedua. Alhamdulillah, memang ketara perubahan.. Selain itu, ia juga boleh membantu tidur yang lebih baik dan melawaskan pembuangan air besar.

Performance Drink pula untuk kecergasan saya. Almaklumlah saya hanya berehat masa tidur sahaja..

Berminat?? Jom sama-sama kurus sihat bersama saya.. 


Layari Page Facebook saya : Fiza Zasmi Health Care atau whatsapp 0199154727 untuk maklumat lanjut..
Nak cari Shaklee area Kuantan boleh hubungi saya, free consultion :)
Post a Comment