11 November 2010

penganten basi in da house!!


setiap kali masuk belog mesti nak kate belog ni berhabuk lah, besawang bagailah.. memanglah kan, ko masuk 1 hari ko tinggal 3 bulan, memang lah berhabok kan.. mentang-mentang lah dah berumah tanggakn, tak hengat! ho3

tak de lah, sebenonye aku ni aktif je belog2 ni, hyperaktif lagi, tapi aktif bace belog je lah kan, nak tulis2 nak taip2 ni selow sikitlah.. ntah lah, perubahan hormon kot.. (--'')

so, kehidupan selepas berkahwen?? ok, ok sgt2!!he3 rase ape?? ko kahwenlah sendirik, baru lah leh rase2, feel2.. he3 banyak menda nak cite, tapi kite hold dulu.. cerita tanpa gambar is not syok okeh!
picture captured right after honeymoon, makin demok.. (--'')


next entry lah, kene masak lah..
i kan da jadik mak2...


opss, terlupe pulak, hari ini genap 4 tahun kami bercinta, tak sangke dah sampai tahap ni dah kami.. en. din tak ada, dia outstation.. rendooo nye!!
doakn kami yeh, biar segalanya baik2 aje..

bye
xoxo.
Post a Comment