01 June 2010

aku pun ingat menda ni tipu...

tapi sebenarnye tak pun... :)
first time ni nak try contact lense,
berair biji mate..

ade sebarang perbezaan?
aku rasa macam tak da.. beso tu je bijik mata aku..
cume nampak lebih hitam la kan..

macam mane nak cerite eah.. aku dapat tau menda ni dari blog green apple... aku bile menda free je laju lah.. klik nuffnang kat blog beliau, isi form.. pastu hari ni baru dapat.. aku mmg niat nak pkai contact lense pun.. dah dapat ni, besh la...

tQ ciba vision..

sape2 nak leh la try gi blog beliau atau blog perempuan jomblo.. klik2lah nuffnang beliau(kot2 ade lagi la iklan ni) dan macam diorang, aku pun dapat colour purple... aku rase mmg ciba vision bagi colour purple je kot.. he3 tapi jangan riso, tak nampak pun purple tu.. nampak hitam je.. sebab menda ni bagi biji mate nampak beso kit, tu yang i like tu.. selesa pun selesa..
Post a Comment