08 February 2010

jangan kau tanya kenapa.....

hahahhahahah~
title tak ada kena mengena dengan post..

sejak aku ada facebook ni, aku rasa macam tak adil je kat aku punya belog... siyes weh, macam dulu selalu je kalau bukak internet gi kat belog dulu, sekarang ni tidak lagi, aku bukak email, cek facebook... aku happy weh... jadi addict dengan facebook.. selalu cakap dalam hati (dalam hati la woi, mampos la nak cakap depan-depan) "pukul satu pun tak habis lagi online ayah aku ni, wat menda ntah" really oi, ayah aku asyik online je sekarang ni... business la konon... dengan mak aku terjebak sekali tercongok depan pc ni... geram gak aku... macam-macam idea nak suruh ayah aku tak online lepas balik keje , suruh mak aku boh nasik, biar ayah aku layan nasik dulu.. aku layan facebook... dulu beria sangat tak nak ade facebook... sekarang hamek ko, hamek....

sebagai tanda kesal di hati ni dan bagi bertindak adil...

aku tulis entry ni...

konon2 macam tak mo bagi belog kecik hati lah....


hu3

babeh, i become 21 tomorrow babeh..
and i'm happy babeh....
i'm adult tomorrow...
yeayyy!!
click my nuffnang!!
Post a Comment