03 February 2010

eeeceh cehhh cehhh...


aku bukan promote jawatan kosong ni..
jawatan kosong ni aku punya!! korang pegi cari lain!!
*tetiba aja!! punya ler desperate nak kerja..

aku baru hantar application form pagi tadi, harap-harap dapat lar.. telefon la aku cepat ye Guadian ye.. dah sangap nak kerja sangat dah aku ni.. hu3

aku boring la, nak duk rumah manjang, kematu bontot aku.. aku nak kerja je.. kelas dah la sehari sejam, dua jam.... buat hitam aku je ulang alik.. membazir je... kalau buat deret sehari kan senang, hu3...

banyak songeh la kau fiza, huh!!





malam tadi aku gi jenjalan dengan adik aku fida, jumpe burger ni..
Burger Oblong namenya... SYIOk giler la, macam pospeti!!
tapi dia bukansahaja ada bawang tapi juga salad.. i loike!!
harga pun ok lar, rm3.50... ok lar sebab adik aku belaja, kalau aku, aku beli buger daging sehinggit tu jew, janji kenyang... arhhhg, KONON!!!


kawan-kawan.. doakan aku dapat kerja ye... ;)
lebiu oool..
Post a Comment