27 January 2010

taq dari sis syasya shayang!!!

*sukacita dimaklumkan anda di tag~~sile dtg ke Page saya2 oke?hiks~
from sis syasya
wah!! i kene taq ok, i sukaaaaaaaa sangat taw!! tq sis...

1) Where is your cell phone?
- dalam bilik atas katil.. ha3 malas nak care, tak da sape nak mesej.. den kat ruang tamu nih..


2) Rel
ationship?
- bertunang dengan enchek tunangku, Pak Din.





3) Your hair?

- warne pe ek? hitam kot.. tapi bila kena panas jadi warne dark coklat.. panjang.. ikal.. kerinting.. kembang.. tak reti duk diam.. pernah rebonding.. hua3


4) work?
- owh, macam2 kerja ada.. part time photografer.. baby sister.. tukang basuh pinggan.. tukang cuci jamban.. orang gaji.. driver... macam2 ada.. he3



5) Your sisters?
- Puan Rabiatul Adawiah Binti Abdullah -bukan kakak kandung tapi lebih dari kakak kandung.. dia selalu ada bila saya memerlukannya.. she's da besh sister ever okeh!! dia baik, tak berkira, lemah lembut (ceeewah!!) i like!!












6) Your favorite thing?

- shoping, eating (tapi sekarang tengah diet,huk3) tengok wayang and dating..


7) Your dream last night?

- i mimpi i kawen you!! gatai tak??? heaven giles la mimpi kawen2 nih... ha3


8) Your favorite drink?
- limau suam, barli, orange juice, semua juice2 lah!! aku memang kuat minum air pon..


9) Your dreamcar?

- kereta katak macam dalam citer Herbie tu.. tapi warne pink strike putih.. owh, tomeinye!!


10) Your shoes?

- besar dan panjang.. saiz 9 okeh?? kaki gajah.. dah la aku nih tinggi, tak boleh pakai heels.. i wonder mcm mane la nanti kawen, aku nak pakai flat je la... hu3


11) Your fears?

- kehilangan orang tersayang.. aku harap aku akan mati dulu sebelum dyorang.. sungguh, aku memang
tak kuat...

12) What do you want to be in 10 years?

- ada rumah... lagi awal lagi bagus.. aku memang betul2 nak kan sebuah rumah.. and a happy family...


13) Who did you hang out with last weekend?
- owh, last weekend memang happenning okeh, aku di invited join family enchek tunang pergi ke Bukit Gambang Water Park... besh okeh!! besh!! besh!! pastu balik muka mengelupas..huk!!

14) What are you not good at?
- according to him, maybe i'm not good at all.... huk3


15) One of your wish list items?

- happy family *aku memang inginkan kebahgiaan..

16) Where you grew up?

- kuantan, pahang... aku memang anak jati pahang, lahir kat pahang, skolah kat pahang, nak kawen nanti pun ngan orang pahang *insyaallah... amin*


17) Last thing you did?

- berangan... owh, i loike berangan okeh..


18) What are you wearing?

- simple.. aku tak banyak baju pon.. pakai je mane ade.. aku jarang beli baju lah..


19) What aren’t you wearing?
- baju melayu!! ha3

20) Your pet?
- ade kucing yang bulu asyik tertanggal.. mencik!!


21) Your computer?

- ade kew??? ade kot, dah rosak..


22) Your life?
- biase je kot..


23) Missing?

- si dia yang dulu... betul2 rindukan dia yang dulu..


24) What are you thinking about right now?

-nape lar semua menda aku buat salah???!! nape aku je di salahkan!!


25) Your car?
- kereta tolak..


26) Your kitchen?

- bersepah!! menchik!! adik2ku, dah makan basuh la pinggan!!! oi basuh la oi!!


27) Your favorite color?

- Putih... pink...


28) Last time you laughed?

-last nite, aku redah hantar enchek tunang balik rumah naik van ayah aku.. malam tu oi.. lesen tak dapat lagi ni oi... terer tak?? terer tak?? ha3 aku drive taw..


29) Last time you cried?
- petang semalam.. aku memang kuat nanges..


31) Love?

- love is menghargai.. dua menjadi satu.. saling berkongsi.. takkan saling menyakiti.. dan saling bekorban..


32) So who wants to share their ONEs?? How about?

- owh... terimalah taq ni taw..
kak bee
kak eta
kak aida
kak yuyu
abang remie *abg main la taq ni,ha3
lyaa cun
kak intan
kak lolly

buat taw!! he3 pliz buat ea,, sayang korang!!

Post a Comment