20 January 2010

okeh, sebenarnya ada gambar..

ni gambar sebelum ujian JPJ untuk kali ke2, ke2 okeh, sebab kadas di bukit.. cam mane terundur pun xtahu lah.. rugi rm171, ralat2x.. habis duit aku!!! tapi sekarang dah lulus dah, alhamdulillah..
cardigan tu baru beli taw, aku rase ok molek dah baju tu, tapi bile pak udin tu tengok slumber badak je dia kata macam selimut!!! ade ke?? mane ade kan?? kan?? huh, tak patut!!


ok, ni dalam kelas akaun.. dikelilingi dengan junior.. huh..
tebal muke!!


ni muke tak tau malu budak extend.. ok fine


owh, ni my sexy baby...
mase gi giant baru ni..
i miss u baby, miss u sooooo much!! huk3x

ni anak ubu, UBU okeh..
budak ni panggil ubu, bertuah punye anak dara..
ibu lah, ibu....

Align Center

lunch di zuzana
dalam mase 2 hari je boleh naik berat dari 53.5kg (nak sebut jugak point 5 tu) ke 57kg..okeh syabas bete!!! hilang diet den.. syabas!!


ni budak makan nasi goreng cina 2 sudu, yang lain aku ngan mama dye tolong abiz kan..
ok mendadak naik lagi berat aku.. memang aku berselera tol bile duk dengan diorang ni..


pakse aku bace buku okeh..
pastu suke berebut dengan aku..
jelessss, huh!!


kak eih, camne ni, gambar tangan ekau je ade nih.. ha3
sorry22x jumpe anak, kakak sendiri dilupakan.. ha3
tak lupe la kak, he3 ngosek jew..

ok, dah, dah..
nak gi kelas plak ni...
babaiiiiii,,
adioss
amigosss..
Post a Comment