20 January 2010

hamek kau!! hamek!!

letak gambar buah sebab rasa amcam tak best entry tak ada gambar


Makluman : penggunaan anda setakat 2001210 berjumlah rm 90.25 mencecah 91%-99% had kredit. Sila bayar segera krn talian mungkin akan di sekat.Info bill, dail *119#
sender: (no name) CELCOM

aku memang terdesak, macam-macam menda nak kena bayar..
  • bil tertunggak tu(memang buat aku down22x)
  • duit lesen rm65
  • duit cuci gambo lesen rm8
  • duit beli buku lagi..
owwwwh down22x... nak tambah ptptn rasa macam tak sanggup pulak, yang sekarang pun dah 10 riban, ni nak tambah lagi 2500... owh tidak, mampus aku nak membayar nanti..

nak keje kelas berterabur.. tension!!

pandai sangat cari pasal!! hamek la kau!!
Post a Comment