05 January 2010

dah sekolah, kenalah buat kerja sekolah...

adik aku, yana.. dia ni la yang aku ase menurun aku sebab cute,sexy,cantik tinggi.. tapi dia rabun, kecik-kecik lagi dah rabun.. dah pasang angan-angan dah nak pakai contact lens.. ni aku tak tahu la menurun aku ke tak sebab kuat berangan.. tak ada menda pun nak cerita sebenarnya, cume aku suke tengok dia buat homework, rajin la sikit dari abang-abang dia yang asyik mengadap pc je.. betul kot mak aku selalu cakap anak perempuan ni lain sikit, cepat membesar, cepat matang, cepat ade boyfriend anak lelaki lambat sikit kesedarannya?? mak aku cakap pasal anak dia la,anak orang lain, lain la kot.. kan?

pagi tadi aku dapat mesej dari kawan lama, Laili.. dia close sangat dengan aku dulu..
"al-fatihah, mak ely dah pulang ke rahmattullah" sayunya rase hati.. terkenangkan kawan baik.. kepada laili, takziah dari aku dan keluarga..

aku sempat ke tanah perkuburan pagi tadi...
banyakkan bersabar ely..
*al-fatihah~~
Post a Comment