01 December 2009

sedih. bile gelak pn bunyi mcm katak


hai awak2 sume!!!
sihat x??
hari ni mud separa hidung, nak taw nape?? (xmo taw pon aku nk cite jgk..)
harini aku gi kelas pukul 8:11 pagi walopon kelas start pkul 8..
bayangkan klo aku pecut 120km/h still akn smpai 10-15min kemudian..
ini sume salah papa, papa lambat...
orang ade test taw harini..
tapi papa kate "rlax la ma..."
waaa!! nape laki susah nak say sorry bile lambat...
tadi xleh nak marah, aku bantai senyap je...
kang aku marah kang aku nangis plak...
jatuh abiish la eyeliner aku,hua3...
aku mmg cam gitu taw, nak marah pun ne nangis dulu
manje kededek tol...
dah2 bis dah cite marah, marah2 syg je.. hua3


harini cam yg aku ckap da test document production
yang menjadi punca pening kepale aku bukan sebab soklan susah sgt..
cube ko tengok kertas soklan aku tu!!!
sile klik pic untuk tumbesaran mendadak..
punye la kecik, A4 paper belah 4 taw tak
kecik tahap gaban...
beso lagi kertas jawapan aku yg kt blakang tu..
aku pun xtaw nape lec aku wat camtu...
nak jimat xyah la bagi paper, tlis je kat whiteboard tu...
sakit mate aku taw tak...
pening xsudah... dah la 50 soklan plak tu, mahu xterkebil2 aku...
eh eh insaf jap, final exam lom ag ni, mau bace dek lecture aku
bahaye ni... ampun puan..


ini toyol, dengan harapan akan mendapat ilham dikala kesuntukan..
tapi non-ado... soklan berlambak men tembak je klo susah sgt...
abaikan kuku mug aku yg tomei tu...

dan tibe2 aku teringat pada ;
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


my kak bee cyg,
pomis ngan dye nak datang opis..
tapi balik pun dah pkul 5.30...
sok luse la kite jumpe ea kak....


gambo ni ne letak jugak ni...
pakai baju kuning syame nih...
kak pehal pandang den gitu....

miss u kak
Post a Comment