25 December 2009

mak tekezut!!!

wah, idop memang penuh ngan kezutan taw..
sok aku dapat job amik gambo owg kawen..
cam giler kan..
memang gilos lar...

to along :
tQ coz caye kat aku
leh la mak prasan2 sok..ha3


testing speed light jap... *kelip2*
sepet mate mak tak pusing menda tu.. ha3

ni kotak doorgift den buat petang tadi..
konon2 la kan.. he3

adoi debonye....


menda aku cakap kat atas tu bukan menda sangat pun.. bese la tengah selok.. cam impian jadi kenyataan kot da camera bermalam dengan ku malam ni.. hu3 aku tergoda!! harap semuanye berjalan ngan lancar esk.. aku tak reti pape pun.. tadi pun dah beketor sore tepon kak bee tanye nak wat camne ngan camera ni ha... "kak nak cas bateri camne kak" huaaaa =( cian mak.. menda yang blajo ngan dr.Ali aritu pon aku dah lupe.. cian aku yang daif ni ha.. pape pn harap seme ok.. doa kan aku ea kwn2..

Post a Comment