06 December 2009

love.life.love


hi... seperti bese gambo tuan pnye blog mesti ade ma...
ni gambo before kuo dating..
bese la, klo owg tu cakap pukul 2.30, pukul 3.30 baru dye dtg..
tak da hal, i dah bese dah...
boleh amik gambo dulu kan...




dating tak gi mane la pon, gi tgk wayang je...
cite kismes karol... xbest la cite tu...
patut la ade 6 orang je dlm panggung...
hum, pa ciap kate "ma bwk pa gi tgk cite menda ni"
ntah la, aku men bantai je nak tengok cite pon...
nak tgk twilight... T_T

pas tgk wayang gi mkn prosperity kt mcD..
aku sgt bsyukur la mcD tc xkedekut sos black paper..
sedap.. sedap...

esoknye adik aku cakap "nape badan ko dah gemok fiza, diet la oi.." cinabeng, brani ko kate aku gemok,back hand baru tau... aku baru mkn prosperity ngok, 1 je, bukan spoloh...

balik trus tido... xda salin baju ke pe, men bantai je tergolek depan tb camtu.. takpe la, bukan slalu, den ne nikmati zaman bujang den ni puas-puas.. ha3


bangun je pagi, tengok kat luo rumah da tasek...
wah!!! feeling lebey la aku snap pic...
mak aku la jadi mangse...
hujan lebat sampai air naik...
riso je klo ujan tak berenti, takut umah naik air.. puas kang aku nak angkut peti ais...


diblakang umah aku plak tibe2 ade sungai yang mengalir deras...
tu baru aku turun lantai dapor aku tu...
klo kat blakang lagi tu air paras lutut...


tengok, adik aku ciap wat taman tema lak kat blakang tu...
ngan mak aku join skali...


petang plak gi beli contact lens adik aku kt ecm.. amik dye dulu kat kamsis..
menggigil tangan 1st time pkai menda tu.. sampai org jual tu tlg pkaikan.. he3
sib baik ok... he3


en.tunang dah balik paka td...
cian dye dlm dilema..
tak pe la pa, pikir la elok2.. keje la mane2 pun..
ma tetap sokong pa... =)
ok? jgn pening ea....
pa pening ama ag pening...


dalam hati rase debo tahap gaban nak exam isnin ni, tapi gi jalan semcm jerk... hum, ok la, jgn lupe klik nuffnang i ea.. murah rezeki korang...
Post a Comment