30 November 2009

kalau dah malas, malas jugak..

wah, sejak daku diberi pinjaman hs berkamera daripada encek tunang
rajin sungguh berbelog, huahuahua =)
riangnya hatiku walopun esok telah termaktub bahawasanya
test document production
dan personality sedia menanti...
tak pe, tak pe...
tomorrow neber die...

printer ni pn ehsan dr yg tcyg skali... abaikn ktil abstrakku (sepah kte je la sepah)

ok, merujuk kembali kepada perkara diatas, adalah dimaklumkan...
aku sudah semakin malas..
ea, MALAS..
walaupon assignment sudah ciap (diulangi sudah ciap!!)
aku masih malas nk print out lagi..
tapi bile malam menjelang, mule la kelam kabut
baru aku perasan yang kertas A4 putih aku abissh..
waaa... hampir2 saje aku mahu gunakan kertas buku skrap form 5 yang berwarne pink untuk dijadikan mangse...
dan hampir2 saje aku mahu mengetok pintu uma mak cik ku nak mintak sedekah A4..
pukul 10 lebih tunas manja ne bukak dah...
assignment ne submit pagi2 bute sok..
APAKAH!!!??

tapi naseb baiklah akal pemikiran ku lebih pantas (ceewah)
aku belek2 dlm report da la skit lagi A4 paper yang maseh tersembunyi...

I Love You A4 Paper!!!

selamat mok cik.... huish...
Post a Comment