10 November 2009

3 tahun suda..


.....tahun : kawan (xingat dah, 7,8 thn kot kwn rapat)
3 tahun : couple
1 bulan 1 hari : tunang

papa, bukan mudah menjadi perempuan dalam hidupmu,
macam2 da ma rase..
but it's ok...
ape2 pun, ma tetap sayangkn papa..

11.11.2006

aku tak reti senyum la mase ni...
malu kot.. hahaha ;)..


2007
he3... tak terucap..

2008
gambar lupe nak rotate..
he3


2009



gambar ramadhan tahun ni..
demam..
2,2 orang demam..

gambar bulan syawal tahun ni..
syawal tahun ni tak berapa meriahkn?


last skali..
gambar bertunang..
10.10.2009
apa yang aku harapkan, doakanlah kami hingga ke syurga..
ape yang boleh aku cakap, aku sayangkan dia,
dia separuh dari khidupan aku..



tq.


sekarang pukul 7.14 am
papa xwish or cakap apa2 pun..
dia demam..
mungkin dia lupa kot...
hummm....
mmg selalunya aku yang beria...


Post a Comment