24 September 2009

24 September 2009


alhamdulillah, syukur ke hadrat Ilahi..
hari ni aku sudah bergelar risikan orang... hua3
xbleh bla statement..
macam nak wat berucap jew..
hehehe.ok. serius..
hari ni debo gile tahap gaban..
aku ngan selsemenye..
cam nak bernikah je..
ketaq lutut den nak angkat dulang..
begeletor piring mase nak isi air..
hahaha..
cam first time je jumpe family papa..
padahal, pak cik tu kacip fren aku dei..
malu sangat la konon..


before family papa sampai..
ni geng pak aji azami..
bergambo sakan gune hp adik fida..
ayah aku sgt ceria arini..
ciap gurau2 lagi ngan aku n adik..
len macam je hepi..


muke debo-tapi-nak amik-gambo
still dalam mud beraya..


opss, ni bukan my scandal ke hape,
bukan papa dah bertukar wajah ke,
bukan okeh..
ni adik aku, fadli..
ececehhh,aku nampak slim le plak...

ni papa kat luo lepak kat tangge..
ye la ne leh masuk owg nak bincang..

papa,
i love you..

p/s: abaikan penyapu blakang tu,
camne leh da kat situ,
aku dah suh dah adik aku alih..
issshhh, btuah pnye budak..

alhamdulillah...


Post a Comment