10 August 2009

skema yang menjengkelkan


nama saya fiza. umur saya 20 tahun.
saya tulis entry ini untuk seseorang.
tapi orang lain pun boleh bace jugak..
tapi sile jangan gelak kalau rase entry ni sangat menjengkelkan.

seseorang,

awak tahukan saya cinta awak? wah,awak patut berbangga tau,saya cakap cinta2 dalam blog ni..
tetapi itu bukan perkara utama,eh3 itu perkara utama.. (fiza,cakap je lah kau nak cakap perkara lain...wtf)

saya disini nak bertanya sedikit pada awak..
sebenarnya lebih kepada hendak memberi tahu sesuatu..

saya malas
saya mengong2
saya selalu ganggu awak
saya tinggi,hampir sama tinggi dengan awak
saya hidung kembang
saya kuat menangis
saya clumsy
saya pelupa
saya moncet
saya macam2 lagi

awak boleh terima saya seadanya?
bila awak terbaca entry ini, telefon saya atau tinggalkan komen ya?

p/s: awak tahu kenapa saya tulis entry ini? sebab saya baru terdengar seseorang cakap 'saya ada identiti sendiri, awak jangan peduli!
Post a Comment