07 August 2009

mak

hum.. camne nak mulekan n3 ni pn xtaw..
ok lah..
cam tajuk title kat atas..
mak..
orang yang aku sayang tak da tolok tandingnye..

tapi masalahnye..
aku ngan mak aku memang xsekepale..
bile aku ckp ni..
beliau ckp tu..

aku ngan mak aku xleh berkongsi cerita..
xleh berkongsi rahsie..
aku ngan mak aku sangat lain perwatakkan..

aku bukan cam mak aku..

mase aku kecik..
ekceli mase aku dah beso ni pun..
mak aku slalu adik2 aku xcukup kasih sayang..
tu bile aku marah adik2 aku la...

aku mmg anak yang jahat..
aku akan jawab balik...

mmg aku akan jawab balik..
jarang lah aku tak jawab..

kekadang aku fikir..
nape ea mak aku camni...
sejak aku lahir..
sampai skang, aku ade 5 orang adik..
bawah aku umo 19.. aku 20..
tak jauh langsung jarak umo..

care mak aku layan adik aku ngan aku bebeza..
aku nampak perbezaannya..
mungkin tu la sebabnya
adik2 aku lebih takut ngan aku berbanding mak aku..
mak aku sendiri yang akui..

aku sayang mak aku..
jahat aku memang penah wat mak nangis..
hum, mak aku mmg sensitif..
sangat sensitif..

tapi mak...
jahat fiza mak tawkan fiza sayang mak..
klo kite gado pn xsampai 1jam baik balik..
fiza mintak maaf kat mak kan...

ea,aku anak yang xda ego...
bile aku marah..
aku nangis..
aku kuo bilik
aku gi salam mak aku..

mak,
fiza mintak maaf..




yana..
ko btuah ko anak bongsu..
Post a Comment