02 July 2009

terimbau kenangan lalu..


gambo ni hampir 3 tahun dah..
mase birthday
aku ke 18..
apa bagi teddy bear beso..
mase tu apa xda krete agi..
apa bungkus teddy bear ni boh dalam kotak air mineral..
kuo je dari kotak tu
terpeleot dah bontot bear aku
hehehehe

klako je ingat mase dulu2..
aku kenal apa ni dah lame..
mase aku tadika
aku tadika same2 ngan apa
aku masuk tadika awal,umo 4 tahun dah gi tadika..
so kami naik bas same2 gi skolah..
pastu zaman nek besikal lak..
aku ngat ag apa ejek sit basikal aku macam burger
memang xleh blah...
tapi mmg la..

sit basikal aku warne coklat roti buger, tebal lak tu..
mmg sah la ne nganjing..
ayah aku yang gi tuko sit basikal tu
tapi selesa ooo...
tapi apa xagak2 dah nganjing aku
mentang2 depan awek, dye kutuk aku tahap gaban
dah la ketawe kuat2, malu aku..
hehehe,kami skolah same..
cam2 kenangan ade..
naik form 4 apa dah da lesen mo
to
aku pun dah da basikal baru..
no more roti burger okeh..
apa dapat moto honda bulat abah dier..
mule2 mmg buruk la moto tu..
kawan2 dier pun xmo naik..
tapi apa kretif..
pape yang buruk dapat kat die mesti jadi lawo..
aku sendiri pun penah ngepong gi bando n
aik moto tu..
aku kan slumber badak je..
ngan helmet da tampal selotep kat viser dye,
slumber jew..
moto tu warne kuning..
ramai owg nak beli moto tu..
moto tu fames kat bando..
apa kan mat rempit dulu..
tapi last2 apa jual gak moto tu..
tokei tempat apa jual moto xkasi dah apa nak beli balik
cian apa..
tapi xpe, apa da moto baru..
nak kate jauh perjalanan hidup aku ngan
apa ni
xla jauh sangat, baru 9 tahun kami berkawan rapat..
still ag dalam proses memahami..
tapi banyak kenangan aku ngan apa..
dari apa budak skolah sampai skang dah da idup sendiri..
aku bangge ngan apa,
die leh dapatkan pe die nak..
aku juz harap kami bahagia slalu..
sebab mase depan kite xtaw..
kite cume merancang jew..
Allah SWT tentukan sgalenye..
aku hanya menikmati bahagia sekarang
dan mencuba buat yang terbaik untuk m
ase depan..
amin..


ni lak gambo bulan februari lepas..
aku dapat 12 kuntum bunga ros..
apa anto kat opis lagi..
hehehehe
tahun 2009 ni
memang menguji aku sebagai seorang pencinta..
tapi aku xmo ingat dah..
yang sudah tu sudah la..

^
^
^
^
^
^
^
^
^
sebenonye,
pe yang wat aku terimbau kisah lame ni
adalahh sebab aku ase...
aku ase...
aku ase...
nak tuntut adiah birthday 8 bulan awal..
leh x apa??
hik3..
dah bagi hint dah gambo birthday je ni..
ley ea pa?
ea?
ea?
Post a Comment