23 July 2009

saya bersyukur untuk title ini~

senarai kesyukuran Nur Hafizasmi
  1. saya bersyukur kerana saya dilahirkan sebagai seorang Islam
  2. saya bersyukur kerana mempunyai ibubapa yang mengambil berat tentang saya walaupun seringkali saya tidak sefahaman dengan mereka.
  3. saya bersyukur kerana adik2 saya masih dengo cakap saya walaupn slalunye saya ne jerit bio satu kampung dulu baru dyowang dengo.
  4. saya bersyukur kerana saya seorang yang setia pada papa
  5. saya bersyukur kerana saya seorang pmaaf.
  6. saya bersyukur kerana saya tinggi
  7. saya bersyukur perut saya still lagi leh kempis
  8. saya bersyukur walaupun saya tak cantik tapi ade lagi orang nak kawan ngan saya
  9. saya bersyukur kerana saya ade kakak yang baik hati walaupon saya still ase saya ni mengjengkelkan.
  10. saya bersyukur saya telah berubah dari kehidupan dulu
  11. saya bersyukur saya reti pakai tudung dah skang
  12. saya bersyukur kerana ase lain macam bile tak pakai inner.
  13. saya bersyukur ayah belikan nouvo untuk saya
  14. saya bersyukur saya pakai givi naik moto walaupun ade orang kate kelako
  15. saya bersyukur kaki saya masih boleh berjalan dengan sempurna walaupun dah banyak kali ekciden.
  16. saya bersyukur masih lagi ade kawan lame yang mencari saya
  17. saya bersyukur saya dapat sambung blajo lagi walaupun skadar di Poli
  18. saya bersyukur saya dapat mak yang pandai buat kek dan kuih muih.
  19. saya bersyukur papa bagi saya slipo nike smalam
  20. saya bersyukur jadi anak Malaysia
  21. saya bersyukur saya boleh pergi ke bandar seorang diri
  22. saya bersyukur kerana saya boleh makan di food court seorang diri tanpa teman.
  23. saya bersyukur saya suke pakai barangan bundle
  24. saya bersyukur sluo jeans saya dibeli di kedai2 cina dan ade yang bundle
  25. saya bersyukur saya seorang yang peramah
  26. saya bersyukur kerana pernah dapat pengalaman di Shahputra
  27. saya bersyukur dapat anak yang secomel Nur Insyirah Amani
  28. saya bersyukur saya tak pernah ke disko
  29. saya bersyukur kerana papa bagi saya gune laptop dye
  30. saya bersyukur saya suke kucing.
  31. saya bersyukur saya kenal kawan2 saya skang
  32. saya bersyukur saya kuat minum air
  33. saya bersyukur saya ade blog ni
  34. saya bersyukur rumah saya dekat kampung
  35. saya bersyukur saya boleh memasak
  36. saya bersyukur saya tidak bermasalah dlm skill komunikasi
  37. saya bersyukur saya reti mempertahankan diri
  38. saya bersyukur mate saya tak perlu dibedah
  39. saya bersyukur pernah merasai pengalaman dikejar monyet
  40. saya bersyukur saya sempurna tubuh badan
  41. saya bersyukur mempunyai kwn2 yang hepi go lucky
  42. saya bersyukur mempunyai parent yang sangat sporting
  43. saya bersyukur idup bahagia skang
  44. saya bersyukur mempunyai hati yang kuat
  45. saya bersyukur masih mempunyi atok dan nenek
  46. saya bersyukur badan saya tahan nyamok dan saya xkene demam denggi
  47. saya bersyukur dapat pergi perkhemahan
  48. saya bersyukur join Pengakap dari kecil
  49. saya bersyukur saya adalah seorang Pengakap Kelana A
  50. saya bersyukur ramai orang cakap saya berumur 25 tahun walaupun sebenarnya saya baru berumur 20 tahun
  51. saya bersyukur saya dapat makan burger king's
  52. saya bersyukur nama saya Nur Hafizasmi walaupun adakalanya ramai yang sebut dengan bunyik lain.
  53. saya bersyukur saya tidak menghidap penyakit kronik
  54. saya bersyukur saya memakai kasut saiz 8 dan kadangkala saiz 9
  55. saya bersyukur ayah tidak pernah naik tangan pada saya sejak saya beso ni..
  56. saya bersyukur saya seorang yang sangat menghargai
  57. saya bersyukur saya senang menangis
  58. saya bersyukur kelas saya hanya mempunyai seorang sahaja lelaki
  59. saya bersyukur saya dilahirkan sebagai anak sulung
  60. saya bersyukur adik lelaki saya masih rapat ngan saya walaupun saya pernah hendak menghempuk dirinya dengan helmet di khalayak ramai kerana dye telah ditangkap oleh polis kerana membawa motor kapcai ayah saya ke bandar tanpa lesen
  61. saya juga bersyukur polis tu melepaskan adik saya tanpa sebarang tindakan
  62. saya bersyukur papa mampu bercakap ngan polis tersebut sehingga polis itu baik hati melepaskan adik saya
  63. saya juga bersyukur moto ayah saya tidak perlu disita kerana tiada roadtax
  64. saya bersyukur saya tidak mudah jatuh cinta pada orang lain
  65. saya bersyukur kerana mempunyai hubungan baik dengan saudara mara saya
  66. saya bersyukur mempunyai adik perempuan yang berkongsi segalanya dengan saya
  67. saya bersyukur kerana pernah dengar mak saya pasang radio xfresh fm, mak saya cool man!!
  68. saya bersyukur kerana tidak perlu membeli buah rambutan pada musim buah kerana dirumah saya ada 3 pohon rambutan
  69. saya bersyukur kerana saya suka senyum
  70. saya bersyukur kerana papa tidak marah apabila saya telah terputuskan rantai yang beliau bagi kpd saya
  71. saya bersyukur saya boleh mendengar boleh apa sahaja jeis muzik
  72. saya bersyukur ayah telah pergi ke Mekah dan membelikan 3 helai selendang itam yang sangat bez untuk saya
  73. saya bersyukur bos-bos saya di Shahputra sangat baik dan selalu memberi nasihat
  74. saya bersyukur kerana impian saya ke Kuala Lumpur hampir tercapai
  75. saya bersyukur sale sedang berlangsung ketika saya hendak pergi ke KL
  76. saya bersyukur dapat sampel percuma clinique ketika saya akan ke KL
  77. saya bersyukur orang hanya cakap saya beso bukan gemok
  78. saya bersyukur kawan saya masih ingat saya ketika terserempak di shoping mall
  79. saya bersyukur saya selalu dapat tempat pertama ble main battle gear di Kuantan Parade
  80. saya bersyukur saya dapat A1 untuk bahasa melayu walaupun pernah membuat cikgu BM saya menangis kerana saya ponteng kelas BM saya, tetapi saya telah mintak maaf
  81. saya bersyukur saya mampu buktikan pada cikgu BM saya yang saya mampu skor baik punye walaupun beliau tidak yakin pada saya.
  82. saya bersyukur walaupun saya malas, tetapi bilik saya tiada tikus
  83. saya bersyukur anda masih membaca
  84. saya bersyukur Hanis Zalikha memberi inspirasi kepada saya untuk membuat senarai kesyukuran ni.
  85. saya bersyukur belajar berbelog daripada rakan2 SP
  86. saya bersyukur saya merempit ke Poli setiap pagi
  87. saya bersyukur rumah saya mempunyai dua seterika
  88. saya bersyukur rumah saya tiada astro
  89. saya bersyukur ayah memdapat cabutan untuk membeli komputer cap dell dengan harga rm100
  90. saya bersyukur ayah saya tidak pernah berputus asa menjadi penternak ikan2
  91. saya bersyukur mak saya slalu ke masjid untuk ceramah dan pergi ke kursus-kursus untuk menambah ilmu kemudiannya mengajar saya
  92. saya bersyukur ramai yang mahu saya menjadi kakak angkat mereka
  93. saya bersyukur rumah saya di atas tanah pusaka dan kami tidak perlu bimbang tentang bayaran sewa bulan2
  94. saya bersyukur dapat memdapat kasih sayang arwah atok saya walaupun sekejap
  95. saya bersyukur saya masih ingat name atok2 dan nenek2 saya
  96. saya bersyukur ayah saya tidak kawin lagi 3 walupun beliau seorang yang sangat peramah
  97. saya bersyukur saya masih mempunyai hp walaupun tiada 3g,wifi,camera,gps dll.
  98. saya bersyukur ahli keluarga saya tidak menghadapi penyakit kronik
  99. saya bersyukur saya sebenarnya banyak perkara yang saya syukuri
  100. saya bersyukur kerana dapat menyiapkan senarai kesyukuran saya walaupun penat menaip dan penat anda semua membaca.
  101. saya bersyukur saya masih lagi mempunyai kesempatan mengucapkan terima kasih kepada pembaca blog saya.
andai kata Allah swt menguji saya dengan menarik salah satu daripada 101 perkara yang saya syukuri diatas, saya masih bersyukur kerana saya masih mempunyai 100 perkara untuk disyukuri. Alhamdulillah......
Post a Comment