19 July 2009

robot @ transfomer

aku nak jadi watak dlm transformer
nak jadi optimus prime, bile mati hidup semula..

aku nak jadi watak dlm transformer
nak jadi bumblebee, bile sedih terus nangis..

aku nak jadi watak dlm transformer
nak jadi skids & mudflap,
saling sayang walaupun slalu bergaduh..

aku nak jadi watak dalam transformer
nak jadi
Sam Witwicky
bile bangun dari mimpi terus cakap i love u

aku nak jadi watak dlm transformer
nak jadi megan fox
bile bf kiss pompuan lain pun still leh bertahan..

tapi saye robot buruk
saye xboleh nangis sebab hati saye kosong
saye dah di setting untuk kate ya dan angguk shj
saye hanye reti memberi
hanye reti menerima hukuman..
saye hanya perlu cakap bila perlu

saya nak jadi autobot
jadi transformer..


p/s: ekceli saya nak jadi megan fox
sebab die guling atas tanah pun still cantik..


tapi saya robot buruk...

(-,-")


Post a Comment