09 July 2009

penat leher~


aku ngah duk dalam bilik sesorang..
ni gambo depan lappy la ni..
penat leher aku dari pagi tadi wat report
leh ke kate penat leher? hehehehe..
mak aku bising aku duk terperap kat dalam bilik je
aku dah gtaw mak aku brape kali dah
fiza wat report ni,mak..
b
ukan la aku xkuo langsung
kuo gak sapu2 sampah, makan2, basuh baju..
tapi mak aku ni asyik nak suh aku kluo lak..
meh la masuk bilik ni mak, join fiza wat report..
pagi tadi ym ngan kak bee jap
ngadu kat dye sal kaki aku sakit
xtaw nape tetibe bangun je pagi nk pijak lantai ase sakit
cam bengkak je..
tapi bile aku picit kaki xsakit pun
mase jalan je sakit..
tapi kaki sebelah kiri je sakit..
nape ek??
aku kene gaut ke?? taw gaut tu pe?
tadi lak kak eta sms aku
tanye nape aku xjoin bbq malam aritu
bukan xmo join kak eta
sebenonye fiza singgah malam tu nak gi surau je
kami (kak bee,a.sham & syira)
baru balik dari terengganu..
syira pun xbrape chat mlm tu..
so kami tunjuk muke je la..hi3
tetibe je kak eta sms ni,
kak eta rindu fiza eah? he3
fiza pun rindu kak eta gak..

InsyAllah sok aku pegi ksp
nak setle kan hal report jap
aku xleh bukak sistem dari rumah la
agpun..
aku mindu sama kak bee..
sowi kak bee cayang,
bukan fiza xmo ikut,
tapi wat mase ni,
poketku kosong tanpa nilai mata wang..

tadi aku ngat nak tulis entry sal pe aku xsuke..
aku kumpul2 ade skit jew..
penat aku pikir..
nape ade kit je ek menda aku xsuke
aku ase banyak..
ni keratan daripada entry aku yang xjadi tu:

___________________________________________________

aku xsuke :

bile orang kate aku xmemahami
bile waiter kat pizza hut tu berlagak macam pizza hut tu die punye.
bile mak aku marah aku balik bile aku marah adik2
bile slipo aku xda bile aku nak kuo
bile aku bagi barang kat orang, orang tu bagi kat orang lain
bile da org conteng majalah aku
bile adik2 masuk bilik aku (ni dyowang xleh tipu,aku boleh detect barang2 aku teralih skit pun)
_____________________________________________________

kit je ke?? hahahha
banyak gak tuh..
ok la.. nak golek2 jap..



p/s: dear apa,tq bg bunga, i love u 2..
cik sweetie (cik lagi kew??he3) tq gak kc bunga..


Post a Comment