17 July 2009

minggu lepas yang OK!!

minggu lepas gi tengok transfomer
last2 dapat gak tengok..


posing dulu..


pastu perkenalkan encek drebar ku..
ehh3 tak,tak.. ni mr.papa..
mr.papa yang aku sayang skali..
(huk2, mampuih aku kang dye xmo bawak di jalan..)


suke tol aku amik gambo ngan camera pa ni
muke jadi bersih jew..
putih jew..
tipu tol camera nih..


sexy kew..


opss, telebey suda..
ha3


sengih je taw..


peace!!
air mango ni xbez taw..


macam penug asap lak kan..


aku telah buat kerusi panggung itu
seperti sofa umah aku..
mentang2 dapat sit A..


tomei kew??
muke aku klako,terpakse dikaburkan..

jap ag dua2 bersila..
ne tahan sejuk..


ehwem,
muke aku ni leh caye ke
klo stakat hanye membeli segelas air mango??
caye ke tak?
hehehehe
seperti biase
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
nah amik ko
aku telah berjaye menyeludop masuk rambutan
dan jugak kfc
ke dalam wayang (opss maaf,panggung wayang!)


ko tengok ni g-re
ko kate kfc tu dah perkare normal kan..
aku bawak rambutan..
sok2 aku bawak mee tom yam lak..
boringkan asyik mkn pop corn jerk..
korang jangan bocor rahsie taw..
nanti aku xleh masuk wayang ag..

akhir kate,
transfomer mmg bez..
bumble bee sgt kiut bile nangis..
tapi nape megan fox tu
walaupun dah berguling2
cantik jew lagi..
jeles taw..

balik jew umah aku sakit perut..
xleh tido jadinye..
ase cam nak tido je dalam toilet..

Post a Comment