01 June 2009

tag from gadis disarang chenta


aku xpenah pn main tag2 ni..
teringin lak ase..
so gadis disarang chenta telah memberikan
tag kepada sesape yg meng'view blog die
so aku tanpe segan silu milu
amik la ea..
to gadis disarang chenta
TQ so much..

soalan2nya berbunyi:


anda rase anda hot?

hummm...
wa xhot babe, wa cool..
hahaha~
kalo hot..
hot tamper da la..



upload foto kegemaran anda


mengapa anda suke foto ini?

sebab...
skang dak tecik yg tembam ni
adalah
....papa....
dye nampak sangat kiut miut..
sebab dye ade dalam hati aku..


bila kali terakhir makan pizza?

semalam..
makan banyak gile..
dua minggu ni aku dah 2 kali dah makan pizza..

first ngan my kak bee n mushroom..
second smalam..
demok la aku..

lagu terakhir yang anda dengar?

soko- take my heart..
lagu blog ni la..
sweet jew dowh..

ape yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?

susun surat yang gedabak berlambak ni..
berape juta lagi nieh boss?

sib baik aku ni pekerja berdedikasi..
buat gak la..
xpe..
tinggal ag dua minggu lagi..
gunakan lah aku..
pasni kang korang rindu..


selain dari nama anda,anda suke dipanggil ngn name pe?

ntah la..
aku xda name panggilan slain fiza
mak,ayah,adik2 kawan2 sume panggil aku fiza..
tok ayah,mek,saudare mare pn panggil fiza..
nape eih?
pelik dah aku ni...
hum pelik ke klo da 1 je name panggilan?
eh eh.. aku baru tingat..
mas panggil aku PANJANG..
how come you..
sbenonye aku xske..
tp xpe la, bio mas sowang je panggil aku gtu..
....tp
*aku suke sgt pa pgl aku sayang*
weehuuu...
(malu tucin nieh.. mioww..)


tag 6 orang lagi

kak bee cayang
kak eta sit-up
lyaa cun
chenta sweetie
kamoo
sesape je yang view blog aku
amik2..
jangan malu2 tucin lak..




Post a Comment