04 June 2009

kombinasi penjagaan badan sebegini boley kew?

wehuuu~
mlm ni aku nk menceritakan tentang produk2
penjagaan body aku..
ley kew camtu?
hehehehe~
sejak adik aku da kt umah ni
sonok jew aku ngapdate..
broadband da kt umah kn..
ni die..


umi som - pengempis perut
ubat ni leh nampak kesannye
janji ne slalu tenyeh kat perut anda
spesis cam aku ni
lmbat kit nmmpak kesan
coz kalo aku da mud je aku rajin main lumur2
minyak pengempis ni..
korang mesti tertanye2 aku kt ne dapat minyak ni
kan? kan? kan?
minyak ni aku beli dari a
bang remie
hargenye sangat berpatutan
hanye rm 12 sebotol
xtermasuk kos penghantaran okeh..
try la, minyak ni gak berfungsi
untuk membuang angin dlm badan..
aku sangat suke taw!!
abg remie, 10% okeh!!


vaseline intensive care
100% pertoleum jelly
ni aku wat sapu kt bibiq
bibiq aku slalu kering je bile duk dlm air-cond..
ea la, aku slalu duk panas2..
tapi panas2 pn kering gak..

ish, pe mepek ckap ni oi!!
sapu je menda ni kalo anda ase kulit anda kering kontang
kat ne2 pn leh sapu..


vaseline total moisture
ni barang aku cilok dr ayah aku

ayah aku beli mase dye kat madinah
so versi aku pnye veseline tulisan arab
sepatah haram aku xpaham
main sental jew
menda free kan..
kate nk kulit lembab..
kulit je lembab k, bukan aku lembab okeh!!


tia amelia krim pemutih
huahuahua~
kate nk putihkn?
sejak aku pkai helmet besbol ni,
kulit aku semakin gelap(pehal skema nih!)
ea la kan, helmet tu xda viser(cmni ke eja?)
so ni je la altenetip yg de
yg aku ase memberi kesan pd kulit buaye aku ni

bio-essence tanaka white
ni la pencuci muke yg aku ase sangat efektip

pade kulit muke seperti aku ni..
kulit ase cam bez jew pas gune..
bez taw!!!

pure & mild white
brightening emulsion
ni lak pa kasi,maceh pa..
aku sebenonye xreti gak gune menda alah ni
tapi wat cam paham je la directions kt blakang tu
ble pkai ni ase liang rome sume nk tutup jew..
bez woooo...
pueh ati den..


garnier body light
whitening hydrating uv lotion
menda ni gak berfungsi sebagai
pemutih kepada kulit tangan dan kaki saye
coz kaki dan tangan saye sudah itam
dipanah mentari pada setiap weekday pd pkol 5.30ptg
kaki saye sudah ade jalur putih yg terlindung
di sebabkn dari tali slipo jepun saye,
al-maklum saje lah
saye tidak berape gemar untuk memakai kasut bertutup
ataupn stokin..
cube anda bayangkn..
kaki saye ni yang seperti tahi cicak
sekerat itam, sekerat putih(putih kew?)


colgate total whitening
ni aku xpasti,
perlu ke aku cite kt cni???


bio-oil
dah namenye minah rempit
so banyak la stiker
aku gune menda alah ni
menda ni bagus untuk meratakan kesan parut je
untuk menghilangkan warne parut
xmungkin!!!

pe pendapat korang sal aku punye
kombinasi penjagaan camni?
gile kan main campur2 camni..
sib baik Allah SWT telah
mengurniakan aku kulit yang susah nk terjejas
alhamdulillah ke atas rahmatmu Ya ALLAH SWT
syukur alhamdulillah..
aku sangat cerewet nk pilih produk
aku akan pakai produk yang aku yakin jew
so bile aku salah beli produk yg xsesewei
aku bagi adek aku,
senang kan ade adek?


Post a Comment