19 May 2009

kami jalan2 lagi!!

salam,
waoooa...
ari sabtu aritu kami berempat gi jalan2 ag...
lepak2..
bosan la duk umah kan...
aku nk cite2 pn malu (pehal lak,cakap je la malas)
je
so tengok je la gambo2nye...
berlambak..
tapi muke aku kurang la..
coz aku ase muke aku..
xmo bagi kerjasama...
(cakap je la hhudoh..)
bukan okeh!!
kurang menarik kit...


aritu kak n jadi driver...




abaikan je k muke aku yang begitu selok skali..
gi ec mall beli ppampers si cendawaan ni..
pastu gi padini..
tgk baju cam nak gile je ase...
tergugat tol iman..
tapi xpe...
akan ku tegarkan hati ini...
jangan boros fiza!!!!


ni dye dak cendawan yang slalu buli aku
berebut ngan aku klo nk makan
tapi aku xkesah..
coz aku syg bangat same cendawan ni...
muack!!!!


tengok..
dye xmo pn lepaskn tangan..


aku yang keselokan..
panas ni taw..
pukul 4 pun panas..


syira's..


cayang tol mama dye..


kak n memang cantik ngan rambut camni..
sesuwei benor..
cantik ko kak..


kaki kak n..
cantik la lak..


ko memang cantik taw kak arini..
memang bodoh la kepade sesape yang BODOH tu..
u know what i mean rite?


dak ni memang buas..
penat mama dye...
leh lak dye nak main pasir pantai..


ne kepit ngan aku..
hehehe.. =)


kan aku kate..
cantikkan???
kan??
leh isi borang ngan aku klo nk bekenalan..
komisen 10% k..
huhuhuhu...
jadik agen cari jodoh lak..


buas ni..


pilih2 kak...
murah2 je barang tc..
murah kew??


panjang nyer oit..


enny


fiza zasmi


sangat9 suke gambar ni..
sweet jew taw..


ni pun same..

puppy kat sluor kak bee
tomei kan..


sonoknye men pasir..


kaki kami..


buas la budak ni nk men..
fenin2..



cover ke kak...


kak n takut panas..
nanti cair...
syira slumber jew..


pantang lepas tangan..
meraung la..


ni dara pingitan..
gewdix la lu..
ehhh ehh,
yang ujung baju putih tu
dara pingitan ke??
ngosek2..
ahhahahha











arhhhh
tetibe banyak keje la...
so..
ne la wat keje..
nanti boss2 kesayangan aku ni marah lak..
kowang tgk je la gambo je k..
da da da...
muack!!!
Post a Comment