24 April 2009

~HAPPY BIRTHDAY~

Salam...
weeeeehuuu...
laz nite ak gi celebrate bufday papa..
sebenonye celebrate awal kit
coz papa ne balik bekerja on his birthday..
aku ajak papa gi secret recipe..
lapo lak ase perut ni ble cakap sal mkn..
*krukk... kriok..
perut bunyi da...
hua3


puas aku nak cakap ngan mr. nepal kat secret recipe ni
suh dye tulis hepi birthday..
hahahaha..
malu je ase ne spekin2 merapu..
sib baek mr.nepal tu paham..
TQ mr.nepal (aku ase la dye owg nepal kot)
lupe lak nak tanye name dye..
mmg bez la service kat cni..
kalo aku banyak duit aku nak mkn kt cni ari2 taw..



hehehe..
men cabut lak menda ni..
xda keje len ke pe..


miz u papa..


papa ngan dye punye
grilled black paper chicken
(tol ke aku tulis ni???)


me..
noodle in tom yum sup..
bez taw...
dah la offer week
rm9.90 jew..


men pindah tempat duduk lak..
xkesah la kan..
lom mkn ag..


ice choc with cream
cam pelik x kitowg pnye combination makanan
xlarat nak abizkan
muak giles dow..


choc indulgence ni idea kak bee..
aritu kami gi mkn kak bee order kek ni
mmg bez gile la..
dah kenyang pn leh sumbat ag..
papa pn suke..
TQ kak bee sebab bagi idea..
sayang kak bee..

papa's bufday
semoga panjang umo dan dimurahkan rezeki..
highlight kit, hua3..
semoga dapat sayang mama sampei bile2..
semoge tiada chenta lain dari chenta kita..
semoga dapat mencapai azam dan impian..
semoge chat selalu..
semoge cepat nek pangkat..
semoge berbahagia selalu..
semoge dapat beli peti ais & katil baru..
semoge diberkati Allah S.W.T
semoge segala yang baik itu milik kamu..
sesungguhnya mama slalu mendoakan yang terbaik untuk papa..
mama sayang papa taw!!



love you!!
Post a Comment