01 May 2009

..aku yang kepingin..

nape nih,
aku kepingin bonar nak melantak burger king..
lapo jew ase perut ni..
leh lak gi bantai download pic burger
ag la ber*kriok *kriok perut aku..
nape la kuantan n xda burger king
nak suh aku bukakkan kew..
dulu ayah aku je tolong belikan
tu pun kalo dy gi kursus kt kl
leh la die beli kat klia
kalo x telan air liur je la aku
tapi xpe..
skang papa aku duk terengganu
so kat mesra mall da
BURGER KING..
wah!!!
xkire xkire
nak jugak nak jugak!!!
bio pun da sejuk aku nak gak..
papa ne beli gak!!
beli! beli! beli!!!

sabau fiza,
npe yang hadap beno ke BURGER KING ni..

dah aku nak,
aku nak la gak!!!




have it your way!!!!


nak, nak, nak, nak!!!!!


yum.. yum!!!!

bez wooo..
burger king xda delivery ke?
xleh anto ke kuantan ke?

p/s:
aku memang HADAP kit bile lapo gini
harus la kan..
da kol 11 aku xbekfast ag..
leh lak gi telan ubat dulu
aku demam oi..
mesti la teringin gini..
maafkn la aku..
Post a Comment