09 March 2009

weekend yang memang bez!!!!


salam...
minggu ni banyak menda hepi berlaku...
tapi pe kurang sedeynye..
tapi aku tak mo citer yang sedey2 ni, ilang mud jer..
weekend ni aku ngan chenta hati & kawan2 gi jalan2 merate...
sonok taw...
gi paso malam, makan2, shopin'2, jalan2 tc..
hepi sangat..
tapi gambo yang aku upload ni tak teratur..
tapi lantak lar kan
aku peduli pe hahahaha +)


chenta aku pandang blakang lak, baru nak ajak posing....



n jumpe geng lame lak kat paso malam...




mas ngan n..



mushroom soup pizza...



mas muke tension..
bengang servis pizza kat m*g*mall cam ta*k..
macam duk kat projek perumahan..
bedengang main hentak pinggan..
pe punyer waiter ntah..



n disebalik hanger...


tengok baju, beli tak pun..

fitting room pn jadik lar..


ngade eh...


biasan ag...



tomei kew??



eskelator(lantak salah ejew)





mc'flurry...


fitting room pakson..


chenta hati aku..


duk lepak2 tepi mcD..


charlie angel's


aku ngan mas..


pe ni cangkung2...


mama papa


huhuhhu...


kowang memang bez..


mas n & din..


kaki kami cam bendera pahang..
sekerat putih
sekerat itam...
hua hua hua...


suke sangat main pasir...


posing cangkung nih...



wei gedik wei...



din aku mas n dayah


geng spupu..


selok ..

aku hepi taw..


kan bez kite hepi slalu..


chenta hati chenta mati..


hum.. abaikan idung aku yang kembang tuh..


fiza & n


senok aku mas wei...


sexy lady..

kami kawan..


cool lah..


biasan cermin kat ana ikan bakar petai..


*****************************************************************


aku hepi giler kuo ngan:

din chenta hatiku
n
mas

nanti kite kuo ag ek..
aku ase sonok sangat wei..
ilang tension seminggu tak cuti..
lame dah aku tak hepi camni..


buat chenta hatiku,
pa,TQ leh spend time ngan ma..
ma ase hepi sgt9,
ilang lar jap sakit luke kat ati ni..
jangan wat ma sedey ag..
ma nak hepi cam ni slalu..
kan bez kite leh hepi cam ni slalu..
leh baik luke ni..
ma CHENTA pa..
CHENTA MATI..

buat KAWAN,
TQ kak n & kak mas..
hepi giler aku kuo ngan ko..
cam bangang jew kite gelak..
aku tak leh lupe kite wat tercabut pam kat shell tu..
sakit urat aku gelak..
sayang kiter tak amik gambo kan..
pape TQ SO MUCH
coz
wat aku sungguh hepi...
Post a Comment