28 February 2009

adik-adik cayang!!!


ni nur hafidah
adik aku no.2
sejibik perangai cam mak aku..
kalo kat luo owang tengok pendiam jew..
tapi kat umah cam mak nenek..
die blajo kat polisas
amik senibina
bile die dah keje aku nak suh die wat umah aku..
hehehe, cayang ko dik!!



ni pulak adik aku no.3
name die muhd fadli
dak skolah teknik rompin
tahun ni spm lar
aku mintak2 sangat die berjaye dlm idup
die ni suke jln2
asyik kuo je, blajo ntah ke mane..
dah ade awek dah, tu yg tak tahan
perasan encem tol die nie
tengok tu body kering pun nak amik gambo..
pe lar ko ni lie!!!



dak debab ni name die
muhamad firdaus
adik aku no. 4
die ni pantang jumpe ngan adik aku yang kat bawah ni
asyik nak gadoh je, tapi kalo tido tak sedo pelok2 kawan tu...
tahun ni die amik upsr
sorang ni pun aku riso gak,balajo malas..
blajo lar firdaus wei!!!



ni muhamad faris aimin
baru 11 tahun..
cian die taw asyik ne buli je ngan daus kat atas tu..
aku ngan famili aku dah tak taw nak wat camne ag..
walaupn muke die cam kecian je
tapi die ni buas tol
tak penah lekat kat umah..
asyik nak jalan jew..
amin duk blajo ag bagus!! jangan gi jalan je taw..



yang comey cam aku ni name die nur hasdiyana(perasan lak..)
8 tahun je baru
sape2 bekenan leh la isi borang ngan akak die dari skang...
die ni muke je comey tapi perangai cam laki
kawan abang die tu jugak lar kawan dier..
yana nak sambut bufday die 2 mac ni..
beso dah adik aku..
mase die lahir dulu aku yang dukung die kuo hospital...
cayang yana anje akak!!

*************

ni lar ke lima-lima adik aku...
semuanye aku sayang same rata...
tak da pilih kasih...
kepada adik2 ku
aku marah korang bukan maknenye aku tak sayang
(bukan slalu aku marah pun kan)
aku nak korang baik2 n berjaye je
ne da kakak nak adik2 die jatuh...
i love u all... muack!!!










Post a Comment