27 February 2009

Hidup ni adilkan...


salam...
hum, idup ni adil kan.. kadang kite di atas kadang kite di bawah... penat je pale otak ni nak pikir... tapi tak pe lar... dah adat idup kat dunia ni kan?

hum smalam kan aku kate nak cite...
cite sal pe ea,ha.. aku cite sal ni lar..
yang kat sbelah ni mak n ayah aku...
ayah aku name Azami bin Mokhtar..
mak aku name Zainon bte Muhammed...
ce tengok ayah aku tu,kalo pakai baju camtu la gaye nye, sejibik cam arwah atok aku... suke sangat tayang dada... ayah aku peramah orangnye... kelakar pn ade, tapi kdang2 terlebih2 lak,cam wat lawak nak bagi orang marah..(ampun ayah)hehehe... gambo ni amik mase ayah aku nak gi keje kat Jedddah.. ayah aku memang sempoi sangat, die tak kesah langsung pe orang nak cakap sal penampilan die... (but ayah,ayah la ayah yang paling bez di dunia, fiza tak kan lupe sume jasa ayah...i love u ayah) aku slalu berangan, kalo satu ari nanti alangkah beznye bile laki aku nanti sejibi perangai cam ayah aku... ayah aku baik, ngan mak aku lagi lar dier baik... tak penah nak kasar ngan mak aku... ayah aku baik,ngan sume orang dier baik... (cam aku kot, perasan!!! hahaha...) ok lar, sok aku citer sal mak ak lak... dah nak balik dah ni... sok ak khusus kawin, kawinnyer tak taw ag biler(gatai! hahaha)
ok da,wsalam...

Post a Comment